
ﮔﻠﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺟﻨﮕﻞ می رویند ﻋﻄﺮ ﺧﻮﺩ رﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ می کنند،ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﺭ آنجا ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ آن ﻗﺪﺭﺩﺍﻧﯽ ﮐﻨﺪ، ﭼﻪ ﻧﺒﺎﺷﺪ.ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﺷﺎﻥ ﺑﮕﺬﺭﺩ، ﭼﻪ ﻧﮕﺬﺭﺩ.معطر ﺑﻮﺩﻥ، ﻃﺒﯿﻌﺖ ﮔﻞ ﺍﺳﺖ.ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻭﺟﻮﺩﺷﺎﻥ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖو بی هیچ توقعی لبخند می زنند و مهربانند.بی هیچ توقعی لبخند بزن و مهربان باش. + نوشته شده در xa0دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۶ساعتxa011:14xa0 توسطxa0محمود بدیعیxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب